Vad ska ja skriva här då :/

Då var det en ny dag och även idag gick det bra att lämna Moa :) Hon sa att hon inte skulle bli ledsen och det blev hon inte. Jag hörde att hon hade gråten i halsen när hon pep fram "hejdå mamma". Jag riktigt hörde hur stark hon ville vara och inte börja gråta, men det fanns tårar i ögonen. Min lilla Moa. Då gjorde de ont i mitt hjärta men samtidigt träffades jag av Stolthets pilen. Jag är stolt över henne för att hon är så duktig och verkligen försöker. Mitt lilla hjärta :)



Nu är jag o Albin hemma igen och han har fått mellis och ligger i sin säng för att sova. Mest tramsar han runt och babblar på och kastar ut nappen genom spjälorna...suck!!! När detta inlägget är slut ska jag dyka ner i böckerna igen och läsa vidare om olika företagsformer, hur man skriver affärsidé osv....samt göra uppgifter. Jag ska ju klara det här och det gäller att ligga i fas så man inte hamnar efter....då kan de vara tungt att ta igen de.
Nä, dags att springa upp igen för att trycka in nappen på flamse per...see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0