Lite nytt

Jodå, det blev sent i säng igår och barnen vaknade tidigt. Det är aldrig någon bra kombination :( Bara till att gå upp...dennis kom en timme senare. Vi tog oss en promenad och handlade bullar sen blev det frukost. Gott! Frukost är nog för mig det bästa målet på hela dagen. Jag verkligen älskar frukostar, nästan så mycket så att när jag sover på hotell så längtar jag till att jag ska gå o lägga mig så det kan bli morgon och jag ska få äta en rikitgt god frukost...hahaha. Sjukt, jag vet! Jaja...sån är jag. anyway...
Efter frukost blev det en tur på bakluckeloppisen här i svedala och Moa kan lägga ännu ett pussel till sin samling :) Sen körde vi till malmö. Det blev inhandling av höstskor. Till mig, Moa o Dennis...mina blev dessa



Fina va? Sen har vi gjort lite ärenden och dylikt. Bänken till hallen sa Dennis ja till så klart men jag är fortfarande lite kluven...så den tänks de på fortfarande.
Nu är Moa o dennis ute, Albin härjar runt på golvet...jag ska snart ta tagi mig själv. Känner mig inte så pigg och ser allt annat än pigg ut också och jag o Linda som ska nattramla idag. Hahaha...
Vi ska äta på restaurang och sen gå på bio. Riktigt sugen på resturangmat är jag..mums. Samt att bara sitta o slappa i biosalongen efter det och jäsa till mig :) Filmen vi ska se blir "Brides maid" och ska tydligen vara ofantligt kul...får se.
Det ska bli en jätte rolig kväll som jag ser framemot. bara sitta o snacka utan barnen springandes runt fötterna, hinna tugga maten innan den sväljs och bara NJUTA!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0