Swingeli swing

Ja, morgonen och förmiddagen har löpt på bra. Moa fick ett utbrott i morse efter morgon rundan men nu med min metod så gick det relativt snabbt för henne att lugna sig :) Sen är hon precis som vanligt igen. När albin sov sin första vila så låg jag o Moa i soffan o kollade på film. Ett tag i alla fall...sen duschade jag o satte på soffkudds överdragen. Vid 11 tiden vaknade Albin, därefter blev det lunch för oss alla och sen tog vi på oss kldäerna och styrde vagnen mot biblioteket. Jag läste ett par böcker för Moa där och sen lånade vi 3 nya böcker och så hämtade vi ut Albins gåva...en bok. Efter biblioteket så gick vi till lekan "båten" och under tiden vi var där så ringde Dennis o sa att han var hemma.....yay!!!!!!
Han kom också till lekan o sen gick vi en runda...skönt han är hemma igen :) Tycker vi om!!! Vi kom hem och skrev lista och sen körde vi till ica maxi för veckohandling.
Nu är vi hemma o snart ska jag ut o springa med Maria och därefter blir det myskväll...imon är de lördag och då ska vi på trevligheter till min pappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0