Stelt och för kort :(

Ja, igår var det lte glest mellan inläggen. Inte så bra...sorry :( Men vi vaknade..så klart, åt frukost, sen körde jag o Moa till ica maxi, (hann inte med det i fredags) vi storhandlade. De är bra med rabatter...vi hade en 50 kr rabatt, en 5 % rabatt på köpet, en påse morötter som gåva, 50 kr rabatt på blöjor och sen fick vi köpa en mamma Mu DVD och en Mamma Mu bok för 29 kr /st...egentligen tog dem 99 kr / st...så de blev mycket rabatter för oss :) Tycker vi om!!!
Sen var det fix hemma och kl. 16 drog vi på kalas till Moas kompis Lucas som hade fyllt 3 år i onsdags. Där blev det korvgrillning och fika och prat och massa lek för barnen...trevligt :)
Sen på kvällen kom ett par kompisar till oss och vi hade spelkväll. Denna gången blev det Pictionary...riktigt kul är det faktiskt och mitt lag vann ju så klart... hahahhaa.

                                               

Nu har jag o barnen precis stigit upp, Dennis sover fortfarane. Gottegris!! Och idag vaknade jag med ryggont...aj aj aj. Igår högg det till i ryggen nä rjag gjorde nåt med Albin och senhar jag haft ont. Just nu känns det som att musklerna som går längs ryggen och upp i nacken verkligen är alldeles för korta. Usch aj, När jag ska ta ner hakan mot bröstet så drar det längs hela ryggraden... känns inte jätte skönt och jag känner mig otroligt stel.
Hoppas det känns bättre efter löprundan som jag ska avverka idag. Denna veckan har det blivit sammanlagt 26,9 km...alltså lite drygt 2,5 mil och idag blir det en kort runda så jag kommer nog upp i 3 mil denna veckan i alla fall. Känns bra :)
Annars idag har vi absolut inget planerat men tvätt och städ finns där alltid att göra. Så nu ska jag ta och sätta igång en maskin tvätt, sen är jag ju sugen på shopping....hahhaa, som vanligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0