Söndags sysslor

Ja, idag har det verkligen varit toppen väder. Riktigt härligt med massa sol och lite värme till o med :) Ljuvligt...tycker vi om!!! Idag har vi...
* Tvättat
* varit hos Dennis föräldrar
* gått promenader
* lagat söndags stek med potatis o sås...MUMS!!!
* byggt pussel
* lekt i trädgården
* tittat på film
* byggt pärlor, gjort armband :)
* och massa lek för barnen på ovanvåningen.
* jag har även fått plugga en stund

Det har varit en bra dag tycker jag och att solen har lyst gör inte dagen sämre. Nu är kvällen kommen och barnen sover gott. Själv är jag faktiskt också ganska så sliten och trött :( har blivit sena kvällar under helgen då vi gått o lagt och vid halv 1 och ni som vet, vet ju att barnen inte sover jela förmiddagen utan mellan 6 och halv 7 så är jag uppe och studsar. Studsar kanske är att ta i men ni fattar :) hahhaa... det gör ju att man kan känna sig lite trött eller?







Mina underbara barn...sååååå älskade :)
Nu ska vi ta och ha en lugn kväll och ladda inför en ny vecka som börjar redan imorgon...suck vad tiden springer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0