Shoppingsugen

Usch ja vad jag är shopping sugen idag :( De är inte en riktigt bra känsla för då kan de bli dyrt. Dock kan de räcka med en liten sak så är jag nöjd. Sitter o kollar på diverse shopping sidor på nätet och har hittat en helt underbar sida med heminredningssaker.....jag bara älskar den sidan och det känns som att jag hade kunnat beställa massor av saker där.... Kolla in.

Trend 4 You

Jag garanterar att du hittar något du tycker om. Själv är jag sugen på en massa saker exempelvis:







Inte så dyrt är det i heller...det är ju bara en massa faktorer som pekar på att detta ska klickas hem till vårt hus :) Får se om de blir så...

Nu ska jag ta tag i hemmet på andra sätt genom att tömma diskmaskin, plocka undan och ta på oss kläder så vi kan bege oss ut på rundan till dagis.

ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0