samma som alltid

Morgonen har löpt på som vanligt och idag gick lämningen på dagis galant :) Känns så mycket skönare och hjärtat känns lättare när lämningen gått bra. Inget gråt och skrik...då blir mamma glad och jag vet ju att lilla Moa mår mycket bättre av det också.
Idag då...nä, läsa, läsa, läsa faktiskt. När Albin somnat så blir det en kopp kaffe, mellanmål och sen boken i näven. När han sen vaknar är tanken att jag ska bege mig ut på en löprunda...får se, det blåser ganska så mycket här :(
Efter dagis hämtningen idag så blir det nog lek med Linda, Lucas o Alina. Inne eller ute lek??...allt hänger på vädert...som vanligt :)
Mina bilder blev beställda igår, hittade dock inga fina gardiner...ska leta vidare. Behöver bestämma mig om vinterkläder till Albin också. Puh!!! Han börjar ju på dagis i Januari också så han behöver ordentliga kläder..Usch,det är en djungel det där.
Nä, nu tutar kaffekokaren att kaffet är klart så nu ska lite energi intas... höres!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0