Så simpelt, så gott :)



Alltså stekt falukorv med makaroner. Så simpelt men ack så gott. Det blev i alla fall vår middag idag. Det skulle gå snabbt och vara lätt för Dennis skulle bara hem om o äta idag för att sen dra vidare ut mot sturup. Brandkårsövning, stor sådan också. Så ingen aning när han kommer hem igen.
Så jag, Moa o Albin bjöd hem mamma här på fika. Kaffe och fruktsallad med vanlijvisp....Samma där. Så simpelt men så gott...mums!!!



nu sover barnen gott och jag ska kolla på Desperate housewifes. Var ett tag sedan nu så nu behövs den där delen av hjärnan uppdateras :) Imorgon är det fredag igen och då är jag lite sugen på shopping. Men som alltid....när är man inte det ?! Hahahhaha


Kommentarer
Postat av: Katja

Ser gott ut! jag har ju lite smådille på korv haha. Billig och bra i drift är man;-) Vi har ett ett avsnitt Dexter kvar, har hushållit som tusan för det är ju så jäkla bra alltså! Jag jobbar mina tre sista nätter nästa vecka (måndag-tisd-onsd) Kanske kan träffas något snart om du får ihop det med pluggandet? Kramar tills dess!

2011-09-22 @ 19:38:33
Postat av: Johanna

Tack så mycket!:) Era skatter är också underbart söta!

Jepp den där Barnkanalen går nog på högvarv i alla småbarnsfamiljers hem:)

Är det Anki jag ser på bilden?:)

2011-09-22 @ 22:07:05
URL: http://blabarochsmultron.blogg.se/
Postat av: Johanna

Världen är allt liten!:) Ja jag har jobbat med henne på Trygghetsjouren i Malmö, och varit på Gotland och jobbat med henne där också:) Hälsa henne så gott från mig!:)

2011-09-23 @ 08:26:12
URL: http://blabarochsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0