Puh!!!

Ja, de kom inget inlägg igår kväll för jag var helt utmattad psykiskt efter dagen som varit. Moa fick ännu ett utbrott när Louise var här och det varade i ca 40 min ungefär. Puh!! Moa är ingen tjej som klarar av förändringar. Jag tror att det är mycket det de hänger på när hon hamnar i sina svackor med sina utbrott. Nu är det nytt med dagis igen och Dennis har börjat jobba och nu är det utbildning så han är borta rätt mycket.
Nu börjar jag dock se ett mönster och de är så fort det händer nåt nytt i hennes liv, någon form av förändring som hon blir så här. Sjukt jobbigt är de och ja vet inte vad jag ska göra...
Tack o lov så kommer hon ur perioden igen men att det ska behöva vara så här...galet!!!!
Nu är jag precis hemkommen från Camilla och snart är det dags att hämta Moa på dagis igen, som även idag blev jätteledsen vid lämning. Första dagis veckan avklarad och från o med måndag får hon vara mer på dagis för då börjar min skola. Wieeeee, ska bli riktigt skoj. Längtar.
Jag skriver mer ikväll...för efter dagis blir de lek med Elin.....Sooo long!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0