Plask, plask

Jodå, tackar vad det kan regna. Vi var precis vid dagis så kom det en skur, jag hade INGET regnskydd till vagnen. Moa var, tur som var, redan klädd för utelek så inget fara på färde för henne men mig o Albin.. SUCK!! Vi kunde ställa oss under ett träd och vänta ut det värsta och sen gick vi igen. Jag trodde det var allt...
Icke sa Nicke, när vi lämnat av Moa och börjat gå så bara öppnade himlen sig och vi blev dyngsura :( Inget träd i närheten i heller....bara till att springa på men usch vad vi blev blöta :(
när vi kom hem så slängde jag in åkpåsen och Albins filt i torktumlaren, av med hans kläder och av med mina, torka Nisse, torka golvet...så mycket mer jobb bara för lite regn.



Nu ligger Albin i sin säng och ska ta sin middagsvila...jag ska hänga upp tvätt och starta ny tvättmaskin. Sen ska jag äta lite och plugga lite. Dagen ser i stort sett ut som alla andra dagar...känns tryggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0