Mysigt höstväder

Nu har äntligen "sommaren" kommit till skåne. Strålande sol hela veckan och mellan 15-20 grader. Inte illa, Det tycker vi om :)
Idag har varit lite upp o ner, Dennis har varit hemma från jobb och då blir inte dagen riktigt som den brukar. Man kommer aldrig riktigt igång men jag har fått plugga lite i alla fall, alldeles för lite dock men bättre än inget ;)
Sen efter dagis så packade vi fika med oss och mötte upp med Linda, Lucas o alina för att fika o leka på lekan. Vi kom dock inte så långt innan fikan skulle ätas utan den fick intas i Lucas trädgård...men va gör de. Riktigt varmt var de också :) Vi kom hem vid halv 5 tiden och då blev det middag och därefter fick barnen sitt kvällsbad.








Nu sover Albin o Moa ska snart hoppa ner i sin säng hon också.
Då ska jag se om jag kan göra något åt min alldeles för täppta näsa. Det är inte mycket luft som kommer in i borrarna...haahahha. Hela huvudet känns som att det är förstoppat med snor, fräscht va??
Sen kanske jag ska försöka plugga lite till. Så det inte blir alltför mycket inpå slutet.
Imorgon är det fredag igen och då ska jag ut på trevligheter...tycker vi om !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0