Mmmmm...nybakat :)

Jajamen, från ugnen kom en alldeles färsk o nybakad äpplekaka. Mums....gissa om det doftar gott här hemma?! Hahahha..detär inte mycket som kan slå doften av nybakat...det sitter i så länge också. Jag tog ett par äpplen från vårt äppleträd och slängde ihop en kaka av det.. superlätt men ack så gott!!



Ja, mitt shopping- och sociala begär tog mig, med sällskap av mammsen, till Ikea. Vart annars liksom..hahah. det blev inhandlat lite ljus och två dukar till vardagsrum o kök. det stillade en del i alla fall ;) såg dock en jättefin bänk/skänk för en billig peng som jag tyckte skulle passa fint i vår hall...får se vad mannen min säger när jag lägger fram det förslaget?!
Nu börjar det bli hög tid att gå och hämta den stora huliganen...sen blir det till att invänta Dennis :) Äntligen kommer han hem till oss....tycker vi om. Ikväll blir det nagelfix så jag kan vara fin för kvällen som väntar imorgon...woho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0