Me&i

Idag har jag varit på me&i party och dem har väldigt annorlunda och fina kläder. Du kan garanterat inte hitta liknande kläder någon annanstans. Dem är ganska så dyra får man säga men o andra sidan så håller kläderna otroligt bra kvalite och barnen kan ha dem länge. Så man får väl säga att dem är prisvärda då :) Beroende på säsong och kollektion så har dem finare kläder. Allt efter vad man har för smak. Idag föll dock höstkollektionen mig i smaken...på gott o ont. Hade velat köpa massor men de blir alldeles för dyrt. Men det blev i alla fall en tröja till Moa och ett par byxor till Albin.

               

söta va? tycker jag i alla fall och sammanlagt blev det 460 kr för dem två plaggen....dyrt eller?

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

DYRT!? Mitt hamnade på 2500:-. Har precis hämtat kläderna nu och allt är provat på Elin som blev så stolt över kläderna. Men jag ville också köpa den tröjan Moa fick, fast Elin vägrade hon ville hellre ha moppen.

2011-09-22 @ 19:49:29
URL: http://elinliedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0