Lite mycket att göra bara :(

Ja, den där obligatoriska frånvaron har återigen anfallit bloggen...sorry! Det är lite mycket att göra ibland bara och då får jag prioritera tiden lite ;) Det händer saker hela tiden att jag knappt kommer ihåg vad jag gjorde igår..JO!! Just det, jag var och hälsade på min kusin i mlamö. Det var jätte trevligt. Vi är lika gamla och lekte alltid när vi var små...jätte kul att vi fortfarande håller kontakten och träffas :)
När jag sen kom hem så blev det hämtning av Moa och hem igen. Moa o jag lekte, jag putsade fönsterna i köket och tvättade fönsterkarmarna och där runt omkring :) Ser väl ingen större skillnaden men jag känner den...det är RENT!!
Sen blev det matlagning och därefter en runda i byn och på kvällen satt jag med nosen i skolböckerna...dagen gick i ett som sagt.
Idag har jag varit inne i malmö, igen, och besökt en vän. Vi brukar träffas 3-4 gånger om året och trots dem få träffarna så har vi bra kontakt :) kul!!
Var hemma till halv 12 och då fick Albin lunch och sen blev det sängen för honom...han sov 2 timmar och då fick jag väcka honom för att gå till dagis. Nya rutiner nu är att Albin ska bara sova en gång på dagen. Så sover han väl ordentligt och länge.
En stor överraskning var att Dennis också kommit hem när jag kom hem. Så vi hämtade Moa ihop och som den "jag-gillar-inte-förändringar" person som hon är så blev detta ju helt fel. Sen hämtningen har hon varit sur, tvär, gnällig och bråkig :( inget kul alls och vi har inte fått gjort någonting under eftermiddagen förutom att ta diskussion efter diskussion :( SUCK!!!
Nu är det äntligen kväll och imorgon står inget på schemat mer än att leka med Linda, Lucas o Alina efter dagis hämtningen så imorgon ska det pluggas för hela slanten...nu är det svårt och det måste fastna...



Min söta lilla älskling, hoppas hon vaknar på en glad o pigg sida imon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0