Lite frånvaro

Ja, hur kunde de bli så egentligen...jag skrev ju inget igår under em/kväll. Hmmm....vad gjorde jag?! Jag har ju dock en lite sovstrejkande unge som heter Albin som just nu är allmänt jobbigt vad gäller sömnen. Han ska icke sova när man lägger honom på dagen...ska han kanske redan gå över till en vila/dag. Låter tidigt tycker jag.
Vi får se hur det går med det.
Han somnade dock vid halv 11 och då fick jag pluggat lite och påbörjade ett litet projekt här hemma. Blir det bra får ni se...annars inte. Hahahaha.
Efter hämtningen på dagis så gick jag o Moa till Anna-Karin o Elin för lite lek. Moa lånade Elins hörselkåpor och lekte på i sin egen värld och blev inte alls berörd av Elins trötthetsgnäll. Vi var där i 1 ½ timme och sen begav vi oss hemmåt för att möta upp Dennis och laga lite mat.
Under kvällen satt Dennis med datorn för att plugga lite själv så därför blev det inga fler inlägg igår :( Sorry.
Idag ska Moa på dagis igen och vid lunch kommer mamma o syster hit på lunch/fika. Alltid lika kul o trevligt :)
Nu ska jag ta på Moa kläder och mig själv kanske....hur skönt det än är kan man ju inte springa runt i pyjamas hela dagen :) eller.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0