Lite fix o lite trix

Så ja, tiden rullar på som vanligt och måndagen är åter kommen. Idag har jag mest lallat runt känns det som och egentligen inte fått gjort nåt alls :( Lämnade Moa på dagis som vanligt kl. 9 och traskade hemmåt. Satte mig och pluggade, bara ett kapitel denna veckan men ack så tungt det är. Beräkna lönsamhet, intäkter -kostnader och inkomster-utgifter etc. Usch alla dessa olika begrepp osv...
Sen har jag varit i byn och fått uträttat lite ärenden bland annat biblioteket, skrivit ut ett par papper, vägt mina tradera paket för att kunna begära pengar :) fixat med paketen så det är bara att posta dem när pengarna kommer in och nu ska jag snart hämta Moa igen. Galet alltså...vad har jag egentligen gjort som tagit mig 4 timmar? Imorgon måste jag banne mig bli lite mer aktiv.
idag efter dagis blir det en runda till ankorna med lite brödrester och i em/kväll ska jag ut i springa med Maria. Äntligen är jouren över för denna gången....vilket betyder TRÄNA!!!!
Nu ska jag packa fika till mig o Moa att avnjuta hos the ducks :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0