Lite av varje

När jag vaknade i morse så kände jag mig väldigt flitig och hade energi till det mesta och jag var sugen på att städa, rensa och göra fint. Sagt o gjort...jag började rensa i köksskåpen och torka av. Gjorde avkalkning av kaffekokaren också,. Flyttade runt sakerna och la undan vissa saker så det blev mer plats på bänkarna :) jag är nöjd. Det är dock inte något som syns men jag vet att det är ordning o reda och rent och fint. Sen dammsög jag under sofforna och plockade undan osv. Fick gjort väldigt mycket under kort tid tycker jag.
Efter lunch åkte vi in till ica maxi för veckohandling och när vi kom hem var det massa andra saker som skulle göras. Dennis pluggade, jag försökte också men blev inte så mycket. Ska göras ikväll. Jag o Maria har även varit ute och sprungit 7,9 km. Märks att det var ett tag sedan jag sprang nu. Kroppen är lite slöare :)
Nu sover barnen, Albin har tyvärr fått feber under hans eftermiddagsvila för när han vaknade så hade han 39,1 :( Han åkte i säng med tempen på 38,7...stackare. Vi har precis ätit middag och jag ska nu plugga. Repetera det jag läst in i veckan så jag kan börja på nya kapitel imorgon :)





Nu ska jag nog till o med unna mig lite äpplekaka för att sen ta ett djupdyk i boken. SUCK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0