Igen då ?!

Ja, det här med överskrifter och rubriker är överskattat...hahhaa. Att det ska vara så svårt att komma på något bra o lockande. Jag personligen läser ALDRIG rubriken...vill jag läsa så läser jag. Tror de är samma här...ni som vill läsa läser oavsett vad det står på den översta raden...eller?
Vilket ordbajsande det blev helt plötsligt :) *sorry*
Dagen då...jo, den har rullat på den med och imorgon kommer älskling hem :) Jag hämtade Moa på dagis och det hade gått jättebra idag också och dem säger att hon är en sådan tillgång att ha på dagis för hon är alltid så glad och skrattig och hjälper gärna till :) Kul att höra och det är sånt som värmer ens mammas hjärta..
Vi tog en sväng in om Ica...inget planerat förrän imon men om man har storbajsare nummer 1 här hemma (albin) som bajsar 3 gånger i rad så fort en ny blöja åkt på så tar ju blöjorna slut. *suck* Det hade annars klarat sig tills imon...men nä. Blöjor blev det i alla fall och sen direkt hem.
Efter ett tag hemma så kom min kusin Jasmin hit...JÄTTE kul :) Vi träffas så sällan så de är alltid kul när det blir av. Vi bjöd henne på middag och lite tedrickande efter det. Vid 19 tiden gick hon hem mätt o belåten...tusen tack för titten. Barnen dunsade i säng och nu är klockan 20,35. Jag har precis pluggat färdigt för idag, gjort alla mina instuderingsfrågor...*klapp på axeln* så nu ligger jag i fas. Ska läsa igenom kaptiel 1-5 igen i helgen samt gå igenom frågorna igen för på måndag tar jag tag i nya kapitel :)
Nu ska jag fortsätta kränga vindruvor och slå på dumburken för några avsnitt desperat housewifes....woho!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0