Höstfin



Det måste ju vara så att hösten är här för idag var det kallt tycker jag. det var grått, blåsigt och det regnade :( Trist att den äntligen är här men den för ju såklart med sig lite charm också. Mörker, vilket betyder mer mys...enligt mig då.
Så fram med höstklöäder och skor...det är Moas outfit i höst. Min fina lilla flicka. Nisse är också fin såklart men han kör på samma outfit året runt...måste vara praktiskt och ganska så bekymmersfitt ;)
Min höstoutfit blir skinnjacka och stövlar...den håller år efter år tror jag. Stackars lilla Albin har ännu inte införskaffat sig någon höstoutfit...vad ska han ha då? Kanske tjocktröja och väst, det har han ju eller så får det bli en tjockare tröja under en vindjacka...funkar också.
Jaha, nu blev det ett inlägg om höstkläder...hahah, så kan de gå. det var inte min tanke men men.
Idag har de inte hänt så mycket.Blivit promenader, varit hos Dennis föräldrar, tvättat och lekt, kollat film och haft myskväll. Vi har hyrt två filmer, inga jättebra men bättre än det tramset dem visar på tvn.
Imorgon händer inte så mycket i heller. Jag ska dock på Me&i party på morgon kl. 10...blir till att ta med båda barnen för Dennis har jouren. Annars står inte mycket på schemat...ut o cykla med Moa är också en av sakerna i alla fall.
Nu blir det snart en tandborste på tanden och huvudet på kudden.
natti natti


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh vilken höstfin liten sötnos!:)

2011-09-22 @ 22:09:16
URL: http://blabarochsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0