Härliga underbara lördag

Ja, det tycker vi om :) En underbar o härlig lördag. Uppstigning skedde vid kvart i 7, helt ok! det blev påklädning och sen gick hela familjen en runda med Nisse. Morgnarna börjar bli lite kalla tycker jag  :( Mennär solendyker fram så värmer det gott igen :) Vid 9 följde vi med dörrarna in på frukost buffén nere i byn. Riktigt gott! Dieten går bra och jag har hållt mig alla dagarna och idag lördag blir de lite gott. Imorgon är det nya, hårda tag .)
När vi sen kom hem slappade vi i soffan framför en film...Pinocchio, den är bra :) Och när Albin vaknade traskade vi iväg till Dennis föräldrar där Moa o Albin fick träffa sin farmor o farfar som dem inte gör alltför ofta. Det tycker dem är kul :)
Nu är vi hemma igen och jag ska fixa lite saker och fixa mig själv för kl. 17 ska vi till pappa o Linda för lite mat och trevligheter. Kan ni annat än hålla med om att det är en härlig, underbar lördag ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0