En favorit :)



En solklar favorit nu i denna mörka tid är Satsumasarna :) dem är ju bara för goda. Om jag anstränger mig så kan jag nog komma på ett par saker till som är bra under höst/vinter tid men annars är det verkligen inga av mina favorit perioder :(
Jag har aldrig varit ett stort fan av hösten och julen och allt vad det där innebär och detta delar jag med Dennis som tycker precis som jag. Så hade det inte varit på barnen så hade vi nog åkt bort.
I alla fall så är måndagen kommen och med den alla dem där vardagliga sysslorna som bara går på rutin. Moa är på dagis och ska snart hämtas. Jag har fått plugga en hel del, men just nu är det svårt och jag måste hitta något sätt att förstå det jag läser. Nåt som kan hjälpa mig att tänka rätt för jag vet inte hur jag ska tänka för att förstå svaren på frågorna. Låter det invecklat?! Hahhaa...ja, de är bara förnamnet.
Nu ska jag dock vila huvudet lite och hoppa in i duschen för att senbege mig ut på promenad och bland annat  hämta Moa... See you later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0