Dags att beställa...

Ja nu får jag nog allt vackert ta tag i det där med kort. Verkliga kort i pappersformat pratar jag om då :) allt finns på datorn och jag då, är så bekväm, att dem stannar där. Vad hände med dem traditionella fotoalbumen?! Det är ju faktiskt ganska så kul att sitta o bläddra i då o då....tycker jag!
Just nu behöver jag nya foto till 2 ramar i köket, 2 ramar i hallen och till Albins fotoalbum från dopet. Nu måste det göras och för mig är det självklara valet  

Just nu är Dennis iväg på övning och jag har precis lagt Moa. Albin sover oroligt ikväll...vaknar o gråter titt som tätt. Dock inte lönt att gå upp för det gör bara saken värre utan han somnar om själv. Det är bara ett snabbt gråt och sen är han tyst igen. Men jobbigt för honom...synd om honom.
Annars har inget utöver det jag skrev i förra inlägget hänt. Vi har ätit, lekt, läst böcker, badat och nattats :) Precis så det ska vara och det är alltid skönt när det inte avviker för mycket i rutinerna...sån är jag.
Nu ska jag ta o beställa bilder och kolla runt på nätet efter lite nya gardiner...i förhoppning över att finna nåt fint/snyggt/sött....vad som, bara det passar :) Trevlig kväll alla!!


Kommentarer
Postat av: Johanna- mamma till Elna

Javisst är kappan underbar!:)

H&M har verkligen prickat rätt med höstens barnkläder. Annars brukar det inte var så mycket fint!:)

Ja vilka tjusiga våra töser kommer vara! Som alltid! ;)

2011-09-12 @ 20:06:28
URL: http://blabarochsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0