Blablablablabla....

Ja, så känns det i mitt huvud nu...blablabla....affärsidé, marknadsplan, affärsplan, analyser, strategier, mål etc. det är vad jag läser om just nu för er som är intresserade. Det är kul men de är så mycket fakta... jaja, just nu har jag en liten paus. Ska snart ta mig lunchdrickan och sen får se bli till att läsa nästa kapitel också.
Dagislämningen gick inte så bra idag, Moa blev ledsen men inte så mycket för att jag gick utan mest arg för att hon inte fick följa med till grinden och vinka. Dem hade inte gått ut ännu och hon får inte vara själv på gården så då var det de som var fel.. *suck*. Men men, nu leker hon nog på för fullt och har hur kul som helst.
Dennis är tillbaka på sitt jobb i vanlig ordning så han kommer hem när han slutat kl. 16 förutsatt att han inte åkt på larm så klart. Han har ju jouren denna veckan.
På mitt schema står inte så mycket mer utöver att läsa, läsa o läsa. Albin sover just nu, febern är borta. Den hälsade bara på snabbt och försvann igen. När Moa blivit hämtad så blir det promenad och kanske lekplatsen tills Dennis kommer hem. Sen är de dem vanliga kvällsrutinerna med matlagning, lek, idag även bad och sen sänggång.
Det är precis som om man är programerad...hahahhaa

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för din fina kommentar, och vad kul att du har följt min blogg!! Jag tänker hädanefter bara skydda inläggen som handlar om Molly!



Det är säkert som du säger, ska försöka ta tag i mina kvällspromenader igen...jag mår ju så bra av dom!



Tack återigen!!!!

Varma kramar/Åsa

2011-09-12 @ 12:46:33
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0