Beroende....inte bra.

Ja,lik som alla andra så har jag nu hakat på det här med Wordfeud. F*N alltså!!! Det är alfapet där man kan leta upp olika personer att spela mot eller så bjuder man in en vän och så spelar man mot den. Himla kul måste jag få säga men inte bra för mig som redan har så mycket annat att göra. Åhhhh.... Tänk att jag har tid över till att sitta och spela ett spel på mobilen... Visserligen behöver man inte sitta med den hela tiden utan man kollar då o då och ser om den andra personen har lagt in ett nytt ord...men ändå. F*N, blir så sur på mig själv för att jag ger mig tid till detta när jag hade kunnat göra så mycket annat nädvändigt istället.



Nu sover i alla fall Albin så nu ska huvudet riktas ner i boken och blocket istället för den där förbaskade mobilskärmen....grrrrrr!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0