Äntligen freeeeeedag :)

Ja, äntligen är fredagen kommen och i eftermiddag kommer Dennis hem. Har saknat honom jätte mycket men allt har gått bra här hemma och det har inte funnits mycket tid över för att tänka så mycket. Det är full rulle hela dagarna och när kvällen kommer så fixar jag här hemma och sen sätter jag mig i soffan och fördriver tiden med tvn/datorn och sen blir det sängen.
Idag ska vi fixa här hemma o plocka undan. Sätta på överdragen till soffkuddarna för dem har blivit tvättade, skulle behöva tvätta stolsdynorna i köket också men de får nog bli i helgen. Sen ska vi ut och leka också så klart men jag skulle vilja till Ikea också för att inhandla lite ljus och dukar...behövs nu när mörkret kommer smygandes på kvällarna. Mysigt med tända ljus :) Det värmer skönt också....
När sen Dennis kommer hem så blir det en löprunda med Maria. Ska hinna med en på söndag också för sen ger dennis sig iväg nästa vecka också och då blir det svårt med träningen.
Ock ikväll blir det MYYYYYYYYSSSSSSSS på hög nivå.....Älskling är hemma!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0