ännu igen :(

Ja, nu blev det ett så långt uppehåll igen...förlåt. Dennis satt med datorn på kvällen och gjorde prov och under dagen hade vi som vanligt att göra. Mamma o syrran avr här på lunch/fika vilket var trevligt och när de gick så var det nästan dags för mig att hämta Moa igen. När jag hämtat henne så gick vi en runda och när vi kom hem blev det lek och matlagning. Sen var det kväll...det går så fort :(
Idag är det lördag och Dennis är iväg på fysträning, som vanligt på lördagarna när han har jouren, och när han kommer hem så äter vi lunch och sen ska vi till Dennis föräldrar en runda.
Moa är väl medveten om att det är lördag ochatt man får lov att äta godis då. I morse innan vi skulle äta frukost sa hon " mamma? är det lördag idag?" jag svarade ja...då viskade hon " gooodddissss". Hahahhaa....så söt.
Vi brukar alltid gå till affären så hon får plocka ett par bitar själv i en påse. Det tycker hon är kul och gott så klart. Även idag blir det så....fast inte förrän vi ätit lunch brukar vi säga.
Nu tittar Moa på film och Albin sover. Jag har satt igång en maskin tvätt som sedan ska slussas vidare till torktumlaren och ännu en maskin tvätt ska sättas igång för att slussas vidare till torkställningen. Däremellan hade jag faktiskt tänkt lägga en ansiktmask, min hy i ansiktet har blivit helt konstig, sen blir det en dusch på det.
ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0