Äckliga kryp.. usch!!

Alltså när det kommer till fästingar så kan jag inte nog med ord beskriva hur äckliga och räliga dem är. FY!!!!!
Ni får ursäkta mina mindre väl valda ord i detta inlägget.


En sådan är vidrig liten krabat tog jag från Moa idag....det är hennes andra fästing i år. Såg den på vägen till dagis, den hade satt sig bakom hennes öra. Dock precis satt sig men jag kunde inte få bort den utan fick låna pincett på dagis så den kunde tas bort och spolas ner :)
Usch fy fan för dessa djur. Hemska!! Dem blir inte bättre när man får se en närbild på dem (som den ovan) eller om du googlar de....urk. blä!!! Som sagt jag finner inte tillräckligt många ord för att beskriva min avsky för dem.
Djurvän som jag är så kan en liten del av mig, ca 0,00001 % kanske tycka synd om dem för att så många människor hatar dem. Men nä...jag förstår inte deras mening här i världen?!
Hittade även denna hemska, avskyvärda bild...stackars, stackars, stackars hund.....



Åhhhh....det ryser i min kropp. FY!!!!!
Nä, nu har nog dessa djur fått sin beskärda del. Bläääääää på er.
Nu ska läroboken öppnas och några kaptiel ska gås igenom....i eftermiddag blir det lek med familjen på nr. 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0