absolut ingenting

Nä, verkligen inget har hänt idag. Jag har varit jätte slö och haft ont i huvudet :( Skönt att kvällen är kommen och att jag kan slappa på riktigt. Barnen är lagda och Albin sover men Moa ligger och lyssnar på "mamma Mu".
Dagen idag har som ni nog förstått inte varit så händelserik. Tvn har varit på i stort sett hela dagen, främst friidrotten och sen även desperate housewifes :) Moa har lekt själv jätte duktigt och sen har vi sparkat boll o byggt pussel och varit på lekplats så de har verkligen varit en familjedag. bara VI!!!! Skönt med sådana här dagar ibland då man gör absolut ingenting...





Vi har ju även lagat mat, städat o tvättat lite och sen efter middagen så fick barnen bada...



Svårt att få båda barnen bra på bild samtidigt och det var ännu svårare i badet....Moa rör ju på sig så hon blev lite suddig :) hahhaa...
När jag läser igenom vad jag skrivit så har vi ju faktiskt hunnit med en del trots allt idag...duktigt :)
Imorgon börjar ett "nytt" liv kan man kanske säga. Dennis ger ju sig iväg på ännu en veckas utbildning och jag själv ska på min allra första utbildningsdag. Imorgon är första dagen i skolan på en utbildning på 3 år...woho!!! Ska bli kul.
Nu blir det mys och mental förberedning inför morgondagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0