Ytterliggare en besiktning

Jadå, så var ytterliggare en besiktning av Albin avklarad. Han följer sin kurva och utveckling precis som man ska. Han är normal med andra ord :) Han väger nu 9,3 kg och är 75 cm lång. Allt gick toppen och Gunilla och barnläkaren fick även höra hans underbara skratt. Tänk vad bra man har det..har två friska och helt underbara barn. Jag är överlycklig för tänk som världen ser ut. Kan bara gå till sverige och läsa denna artikel:

http://www.sydsvenskan.se/lund/article1560890/Allt-gick-fel-nar-Kevin-dog.html

Fruktansvärt är inte ord nog. Hemskt. Stackars familj och stackars pojke som, säkert fick lida, in i det sista. Hoppas verkligen aldrig mina barn blir så pass sjuka att man måste söka hjälp. Som förälder är du helt hjälplös och maktlös, vad ska man göra?! brrr....ryser i kroppen när jag tänker på det. Vill inte ens tänka mig hur det skulle vara att förlora sitt barn. Usch fy....nä!!

Över till något roligare...eller roligare o roligare. Moa är lämnad, besiktningen av Albin fick G och jag har städat uppe o nere, nu ska jag äta lunch och sen göra lite löpande bokföring. det är kul!! I eftermiddag blir det gympa med Moa, sen kommer Dennis kompis hit och käkar och då sticker jag nog o tränar. Än så länge är planerna så men allt kan ju hända, det vet man av erfarenhet ;) Nu...LUNCH!!!!!



Sä här kul kan man tycka det är att gunga när man är 10 månader...min plutt!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0