Vår eftermiddag..

Ja, för den som bryr sig om vår eftermiddag kan ju läsa vidare...ni som inte vill kan ju skita i det ;)..schysst va?! Jag hämtade Moa, i regnet...suck!!! För tråkigt väder idag alltså, det har verkligen regnat hela dagen. Vi kom hem i alla fall och blöta var vi. Vi åt mellan mål och sen lekte vi på Moas rum...Därefter satt jag vid datorn lite och gjorde nödvändigheter och Moa o Albin lekte fint i vardagsrummet. Sen började jag på maten. Korv Stroganoff med ris var det idag...Mums!!! På måndagarna den veckan som Dennis har jouren så äter vi alltid vid kvart över 4 för sen ska Dennis iväg på övning som börjar kl. 17. Även idag ju....Så han åt och gick...kul :(
Jag o Moa målade våra lerfigurer som vi hade gjort förra veckan och fina blev dem faktiskt. Vi målade i en timme och trevligt hade vi. Albin rörde runt på golvet och sen fick han sitta i sin stol och titta på vår kreativitet :) resultat:



Därefter blev det dusch för Moa och pyjamas på sen mys i soffan framför tecknat. Albin fick också en dusch och pyjamas och sen gröt och därefter sängen. Han sover gott. Även en dusch för mig blev det och mjukis kläderna på...Nu är jag redo för kvällen vilken kommer bestå av kaffe, en kaka (jag vet det är måndag, men jag tröstäter), datorn och skolböckerna....Dennis blir sen så då kan jag använda tiden flitigt och när han väl kommer hem så kan vi mysa. Nu ska Moa i säng....sen får jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0