Vad händer?!

Ja, vad händer egentligen?! Det är 1:e oktober och solen skiner som aldrig förr och varmt är det också...galet, galet att man ska ta på sig shorts och t-shirt i oktober igen...hahaha men, det tycker vi om!!!!!
Idag har varit en varierande dag som det alltid kan vara här hemma på helgerna. Oftast vet vi inte vad som händr och sker men vi tar dagen som den kommer....skönt!!
Imorse blev det lite tvätt och städ medans Dennis var på fys...jag o barnen gick även till Ica för en handling. Det gick bra hela tiden och i stort sett hela vägen hem men sen skulle Moa börja trilskas och med en vagn och två tunga kassar och en bråkig Moa så kan jag säga att det gör jag inte om ;) När Dennis kom hem så fixade han lunchen till oss och sen gick han o Moa ut, Albin sov och jag började plugga. Men vem vill sitta inne med snudan i en bok medans solen gassar på för fullt där ute...INTE JAG!!! Så när Albin vaknade traskade vi allihop ut och promenerade...hyrde film bland annat, en till Moa o 2 till oss :)
Kl. 16 gick Dennis på jouren och 15:57 fick han larm....hahahha. Han var dock hemma igen efter en halvtimme :) Då bakades det pizza för fullt och nu sitter vi i soffan och håller Moa sällskap medans hennes film "Lady o Lufsen" spelas...


När barnen sover ska Dennis iväg o träna och jag ska plugga vidare och lite senare blir det hög mysfaktor med kaffe, chokladpudding och hyrfilm :) I love my life :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0