Uppladdning

jajamen, ikväll är det uppladdning inför morgon dagen...en tripp till Ullared står på schemat och på em/kväll blir det 5 års kalas...med andra ord, en hektisk och fullspäckad, social dag...skoj :) Kommer nog dock släcka ögonen tidigt imorgon för jag lär ju vara helt slut när kvällen infinner sig. Just nu sitter jag med en ganska så avslagen, avslappnad och lugn Moa i soffan...hon har 38,3 i temp så vi får hoppas att det inte utvecklas till något mer utan att det går över under natten. Hon ska ju på piratkalas imorgon :) Då kan man inte vara sjuk.
Efter dagis idag så mötte vi upp med Linda, Lucas o Alina på gågatan och tog en runda om...det var kallt som attans så vi gick hem till Linda istället. Barnen lekte fint där uppe och allt gick bra tills dem var på väg ner från trappan. Dunk, duns, bamb..osv. O tittar bort mot trappan och där är Moa på väg ner med huvudet före och gör en fin kullerbytta. usch, det såg inte bra ut men tack o lov så gick allt bra och hon slog gumpen och lite vid ögat. Det har redan börjat bli blått så hon får nog en fin blåtira där. Stackars liten :(
Nu har jag precis varit uppe och lagt Moa, Albin sover sedan 40 min tillbaka så nu är kvällen MIN. Det blir lite tv tittande, lite pluggande och så klart lite godsaker att smaska på...
I natt ringer klockan 04.00 och mamma hämtar upp mig halv 5...vilket betyder, tidig sänggång idag....
God natt alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0