Torsdag idag

Jajamen, nu är det torsdag igen och Moa är åter på dagis. Det bara rusar fram alltid. När ska man hinna stanna upp och bara njuta av NU?! Det är så mcyket jag vill göra men tiden bara springer iväg. Just nu önskar jag att det fanns tid till:
* Plugga så jag klara tentorna i skolan
* Leka med mina barn utanatt alltid säga "mamma ska bara" eller "jag kommer snart"
* Träna
* Fixa till hemmet
* Städa o tvätta
* Pyssla med saker till hemmet och med julpyssel
* Göra adventskalender till barnen
* Baka till födelsedag och jul

Ja o massa annat smått som är mysigt och kul att göra. Jag är säkert inte ensam att känna sån där inre stress över allt som ska göras och allt som man vill ska göras. Jag får nog helt enkelt bara tänka på att när man är småbarnsförälder så hinns inte vissa saker med. Och ska jag nu plugga i 3 år också så får jag inse att så är det och jag ska INTE stressa...INTE för nåt.
Nu ska jag i alla fall göra lite bokföring i bokföringsprogrammet Visma som jag har laddat ner. haj svaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0