Söndag morgon

Jadå, söndags morgonen är kommen och med den 2 glada barn :) Vi har ätit frukost och tittar nu på film. Albin ålar runt lite överallt, just nu bet jag inte riktigt vad han gör...hahha. Jag hör honom så de känns tryggt i alla fall. Tror han håller på med skorna i hallen. Dennis är ute med Nisse och jag ska snart ta på barnen kläder. Hur mycket man än vill så kan man ju inte gå i mjukis/pyjamas hela dagen :)
Idag ska jag fixa mina naglar och Dennis har ett möte på brandstationen. Annars händer det nog inte så mycket. Kanske ute lek men idag när man tittar ut så ligger dimman ganska så tät och det är grått och ser kallt ut. Vi kan ju alltid hoppas på att det, även denna dag, sika spricka upp och bli fint och varm o skönt väder men vem vet...kanske har hösten kommit nu?!
Jag har lite idéer på ändring i hemmet, får se om dem blir genomförbara. Ska i alla fall ta o rensa på hatthyllan och i ett par skåp i vardagsrummet....Men nu blir det först kläder på och sen tandborste på tanden....ha en bra dag alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0