Skrämmande...

Ja, de är väl skrämmande att man ibland kan vara helt handlingsförlamad, som jag var igår. Jag fick inte gjort ett skit under hela tiden Moa var på dagis. Inte ens läste jag 10 sidor i min skolbok och gjorde inte en endaste uppgift. Jag bara satt i soffan och hängde, gav Albin sin mat så klart och var på ica men efter det inte ett dyft :( Till att idag vara så skrämmande effektiv att jag har lämnat Moa, gett Albin mellis, städat och möblerat om Albin rum, kastat skit, rensat på Moas rum och städat där, tvättat och hängt upp, gett Albin lunch och läst färdigt kapitlet i boken + gjort mina 23 instuderingsfrågor till det. Och nu bloggar jag igen....klockan är halv 1 :) Skrämmande för mig i alla fall, men det kanske behövs en sådan dag som igår för att komma igång och bli som jag varit idag...
Nu ska jag fortsätta med mina uppgifter och sen blir det hämtning av Moa och därefter hem för att möblera hennes rum och laga maten...
Ikväll blir det fika i stan med bästaste Linda :) Tycker vi om !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0