Robert Gustavsson



Igår hade jag en riktigt rolig, trevlig och underhållande kväll med mina kära arbetskollegor. Vi var först ute och åt på "Tusen o 2" och sen begav vi oss vidare mot Amiralen för att se Robert Gustavsson. Jag hade glömt hur trevliga o roliga mina arbetskompisar är och hur skoj vi faktiskt har det ihop. Jag har inte varit med om någon arbetsplats som har så bra sammanhållning...ska bli kul att börja jobba igen :)
När det sen kom till showen så bjöd ju inte den på mindre skratt. Jag tycker väldigt mycket om Robert Gustavsson och hans humor. han är ju för rolig :) Alla dessa olika karaktärer han spelar, Fyllot med illern Göran, Tony Rickardsson, sig själv, Greger från Nile city, Peps Persson osv....han är duktig och det var längesedan jag skrattade så mycket. Detta kommer jag komma ihåg länge, väldigt uppskattat var det.
Vid kvart i 12 la jag ner mitt huvud på kudden, då sov redan resten av huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0