Puss på mig :)

Just nu så leker Albin runt i vardagsrummet och det är så kul att studera honom. Han tar sig från det ena till det andra och ställer sig här o där. Lite feg fortfarande men det tar sig.
Vår tv-bänk är sådan där sidorna är som speglar (svårt att förklara,kolla bild) och där ser han sig själv och pussar på sig själv. Han lutar sig fram o säger Ahhhhh....o så blir det en puss. Hahhaa, jag bara skrattar när jag ser honom. Han är för söt. Han har gjort så ett par gånger nu...hiihihi



från det vfina vädert igår till det rakt motsatta idag. Kallt, ingen sol, reg och blåst. Usch fy, nu var inte hösten så ok längre...hahhaa. Kallt är det :( Så nu ska jag sätta på lite kaffe och stoppa huvudet i bokföringen ihopp om att Albin kan sysselsätta sig själv en stund till innan lunch och vila.
I eftermidag är det åter igen dags för gympan, men först lite lugn mamma tid, hämtning på dagis och kanske lite lek med Lucas och sen matlagning.
Nu...till kaffekokaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0