Puh...äntligen kväll



Ja,ungefär så här känner jag mig...upphängd och nerslängd. O när jag lägger mig i sängen ikväll ska jag bara slänga mig så där rak lång o bara fläka mig...hahah
Har varit i skolan hela dagen, från 10-17,30..puh! Inte van vid sånt men nu är det otroligt skönt att tentan är gjord och nu börjar kurs nummer två...redovisning 1. Det ska bli kul, det är ju det som är tanken att vi ska hålla på med. I alla fall det jag känner att jag vill jobba med. Kanske säger annat efter denna kursen...hahha
Tentan gick väl sådär. Kan ha klarat den men kan också ha snavat på gränsen...det är alltid så när man börjar prata med dem andra hur dem har svarat och jag har kommit fram till en del fel som jag trodde var rätt :( Suck, men får ändå hoppas att det räcker.
Imorgon ska jag faktiskt ta mig en vilodag, inte öppna en bok står på schemat. Ska lämna Moa som vanligt och sen gå hem och pyssla med annat som jag tycker är kul. Får se vad det blir...
Nu ska jag försöka varva ner och hålla kväll, ta mig en god liten kvällsfika också.
Trevlig kväll alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0