Pigg o glad

Oj oj oj....tänk om jag kunde vakna och känna mig så här alla dagar på året. Då hade jag mått bra. Vaknade UTVILAD i morse, vilket känns som att det var en evighet sedan. Är pigg och glad och har massor med energi i kroppen. Inte något som känns fel och INGENTING att klaga på. Livet är bra härligt...I LOVE IT!!!!!
Dennis är hemma denna veckan vilket också är toppen så i morse efter dagis lämning stack jag ner på gymmet och pumpade ut lite energi där och det gick riktigt bra idag. Massa ork och styrka hade jag så jag blev helt slut i kroppen. Hem och i med mellanmål o magen och sen en härlig dusch på det. Nu ska jag ta tag i bokföringen och se om jag kan få rätt på Visma som har börjat strulat lite...men, men ska nog gå det med.
Nothing will bring me down today!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0