Orkar inte komentera...eller jo

Nä, fy vilken morgon vi hade idag...Moa vaknade och var GLAD. Vi satte oss i hennes säng o pratade lite och mös. Senbörjade jag ta fram kläder till henne. Fotografering idag på dagis...kanske,många barn sjuka. Där började det...."jag vill inte ha den tröjan" och kastade den. Nähä, "jag vill ha klänning" Ja, varsågod, denna kan du ha...så får du ha en tröja under. "jag vill inte ha tröja under" nähä, men de måste du (det var en axelbands klänning) det är för kallt annars. "jag vill inte" nänä, men då får du ta en annan tröja. "NÄ, jag vill ha klänning". ja, men då är det tröja under, punkt slut. Så höll det på så ett tag..sen kom det ena efter det andra och vi kom ingenstans. Vad ska man göra????? När klockanvar lite över 8 fick jag ringa dagis och fråga om det blev foto för det skulle inte Moa hinna till. De blev det som tur var inte....enskilda blir det dock i eftermiddag :) Jag sa att vi blir kanske lite sena. Nä, fy vilken morgon. Orkar inte mer...låt mig börja jobba. Vi blev vänner och Moa kom på dagis och allt var bra igen.
Sen kom underbara Katja...då fick hon all skiten direkt när hon kom .Hahaha, stackare. Alltid lika kul och trevligt att träffa henne och vi har alltid så bra diskussioner...djupa är dem också men otroligt skönt att ha den kompisen. Du är underbar fina du!
Nu är klockan snart 2 och jag ska inte hämta Moa förrän 3 idag. Inte lönt att hämta henne innan eftersom fotograferingen är kl. 3...så vad ska jag nu göra. Har enhel timme extra. Albin vaknade precis. Blir väl att ge honom mellan mål och sen får jag röja undan i köket. sen ska jag träna när Dennis kommer hem...SKÖNT!!!!



En bild på Katja och en nykläckt Albin...Nu väntar hon själv en lillasyster till sin son Valter. Kul :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Min(snart)treåring har jävlats med mig vissa dagar att tårarna har bränt under ögonlocken! Ja..att dom orkar! Jag är så trött på att höra min röst tillrättavisa hela tiden...



Orka, orka, orka.....



KRAM

2011-10-20 @ 19:26:53
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: Katja

Detsamma fina du! Allt brukar lösa sig till slut och att spy galla är såååå effektivt för att rensa kroppen lite:-) Du får använda mig när du vill! Kram på dig

2011-10-20 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0