Lite tankar...

Jodå, min måndag har i alla fall varit bra. Det blev en PW på 4,3 km, inte så långt men det räckte. Det var skönt att bara få rensa tankarna för just nu känner jag mig ganska så less på allt. Låter kanske lite mer än vad det egentligen är. Det är svårt att förklara men är ganska så trött på att "bara" gå hemma, vill gärna tillbaka till jobb både socialt och rent ekonomiskt. Trött på allt vad hemma sysslor är...känner mig lite smått irriterad och lätpåverkad hela tiden.
Ett plus är att skolan är startad och att det händer något nytt i mitt liv, det är alltid kul :) Jag gör något nytt som gör att jag utvecklas och det är en viktig faktor för mig för att jag ska känna mig nöjd.
Känner att jag o Dennis skulle behöva komma iväg bara vi och få lite andrum till barn, vardag, jobb, rutiner etc. Fattar ni? När man tänker så, så får man dåligt samvete till barnen...de är ju inte så att jag inte vill vara med mina barn men just nu känner jag mig inte som en toppen mamma och kanske då behövs det lite annat för att få perspektiv på tillvaron så jag kan samla kraft och åka på mitt tålamods förråd :)...hahahha
Nä, det blev mycket ordbajsande men så är det i alla fall.
Annars så var dagen mysig och efter dagis mötte vi upp Lucas med familj vid ankdammen för lite matning och lek på båten.







Ku latt se kontrasten på kläder eller? Moa med höststövlar och mjukis byxor, Lucas med sandaler och shorts....Hmmmm, förklaringen får väl vara att när Moa gick till dagis i morse så var det inte så varmt och Lucas har inte varit på dagis idag. Men kul ser de ut :)
Nu ska vi ta kvällsfika och mysa lite så här på en måndag....det tycker vi om !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0