Lite ångest :(

Nu kommer vi tillbaka till det där jag skrev om igår...att hinna med allt man vill o bör göra. Som idag....när jag lämnade Moa så Skulle jag vilja träna men jag gick hem och städade uppe o nere och tvättade 2 maskiner tvätt. Röjde på barnen rum o la alla saker där de ska ligga och damma, dammsög och moppa golven etc. Det behövdes nämligen göras o nu känns det himla bra för nu är det så rent o fint när Dennis kommer hem och inför helgen...


Bilden beskriver ganska väl hur det ser ut när jag städar...faktiskt. Hahha.. jag är överallt o ingenstans men det blir rent snyggt och fräscht i alla fall. Jag vet vad jag gör, det är det viktiga :)
Stort MEN...jag har inte öppnat mina skolböcker vilket jag egentligen borde. Lite ångest för det har jag faktiskt :( Inget kul, kanske får sätta mig lite i helgen. så det var en sak jag ville (träna) en sak jag gjorde (städa o tvätta) och en sak jag borde (plugga). Det är inte lätt det där med prioriteringar.
Träningen kommer dock i em när Dennis kommer hem, då sticker jag direkt ner på gymet och kör ett hårt pass så jag kan äta med gott samvete imorgon..
Nu ska jag öppna skolboken en liten stund innan Moa ska hämtas. Ha de alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0