Igång igen...

Jodå, så nu var jag igång med nytt tränings schema nere på gymet och har precis kommit hem därifrån. Riktigt skönt var det...SKÖNT!!!! Upplägget för denna dagen såg ut som följande:
* uppvärmning
* Bänkpress 1 min (max antal rep.)
* Plankan 1 min (magövning)
* Ryggresningar 1 min (max antal rep.)
* Roddmaskin 1 min (max antal meter)
* Sit ups 1 min (max antal rep.)
* armhävningar 1 min
* plankan 1 min
* roddmaskin 1 min
* Latsdrag 1 min (max antal rep.) (ryggövning)
* Intervall löpning på löpbandet. Springa 1 min, jogga 30 sek x 5 ggr

Detta kändes bra. Har ett program för 4 dagar så nästa gång jag tränar är det andra övningar. Det är övningar ganska så likt träninigsprogram som Crossfit och det är min älskade Dennis som varit så duktig och skrivit detta till mig.
Jag tränar mest för att må bra, bli piggare, sova bättre och så klart för att hålla kroppen i fin form...viktigt nu när det går mot mörkare tider. Och fy vilken skillnad man märker när man istället för att gott och "skit" på kvällen istället äter något nyttigt med näring. Det är STOR skillnad i kroppen när man vaknar på morgonen.
Men men, nog om det...jag är igång igen och det är skönt. Yay på mig!!!!!
Sä här efter träning så har jag tryckt i mig en nyttig bar som faktiskt är väldigt god....endast 203 kalorier och 20 gram proteiner... Det är bra. Trevlig kväll alla....nu blir det tvn.


Kommentarer
Postat av: Carro

Duktigt du är! :) heja heja!

Jag är också igång igen, trots kylan. Springer i parken här där jag bor. Jätte härligt. Så fort min man kommer hit ska jag börja träna gym med. Det är så kul. Förresten, var kan man köpa de där protein barsen?

Kram

2011-10-23 @ 22:32:41
URL: http://carolinebartlett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0