Höst väder :)

Jodå, bladen är gula, organga, röda och lite bruna och gröna. Höstens färger, dem är ju verkligen färgglada i alla fall. I dag har stolen strålat mot oss vilket gör allt lite finare :)
Jag har fått plugga en del men en störig liten Albin skulle ju inte somna förrän vid halv 1 så det blev inte så mycket som jag hoppats på. Får väl sitta lite ikväll också. Uppgifterna tar så lång tid att göra....Många verifikationer per uppgift tar lång tid att bokföra men det är kul.
Efter dagis hämtningen så cyklade Moa och jag gick och så tog vi oss till en lekplats där vi åt mellanmål allihop ich sen lekte vi lite. Passa på så länge det är fint väder.
Nu är vi hemma igen och Moa gör armband och halsband av pärlor och Albin röjer runt och jag sitter här...snart dags att börja på matlagningen. Sen sticker jag till nagelfixaren när vi ätit....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0