Helt ok :)

Jodå så att nu är dte ju kväll igen...lördag kväll dessutom om jag ska just nu sticka huvudet i boken igen. flitigt va?! F*n om jag inte klarar det på måndag nu alltså...grrr!!!
Dagen idag har varit helt ok....under frukost buffén fick vi sällskap av Maria o theo och sen följde dem med hem här och lekte en timme ungefär. Kul o trevligt tycker vi :)
sen blev det mat för Albin och en film för Moa så jag kunde plugga lite. Just då kom Dennis hem. Han sällskapade med Moa och jag läste...ett tag i alla fall. När filmen var slut så blev det pannkakslunch och sen när Albin vaknade så tog jag o barnen en promenad med Nisse. Det blev godishandling och sen gick vi hem. Då läste jag vidare och Moa hängde med mig, hon byggde pärlor och Dennis lekte med Albin.
Därefter har det varit ganska så tråkigt. Matlagning och allmänt hemma häng...trist!! :( Albin sover gott sedan en timme tillbaks och Moa har precis hoppat i säng. Somnar väl snart hon med. Då leker jag stud en stund till för att sen hänga i soffan med godispåsen :)....Trevlig kväll alla!!



Moa o Theo på väg hem från frukostbuffén. Hand i hand kusinerna små :)



Albin o Theo leker hemma hos oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0