Här igen

Ja, jag har inte glömt bort bloggen men denna helgen har varit ganska så fullproppad. Först Ullared i lrödags, där vi körde redan kl. 4,30 (galet, jag vet). Kom fram lagom tills öppningen, shoppade lite alt möjligt. Leksaker (julklappar och presenter), lite kläder både till barnen och något till mig, halsdukar, vantar etc. En trevlig dag som alltid...kom hem vid halv 3. In i duschen och göra sig klar för 5 års kalas hos Kapser, Moa o Albins kusin. Temat var pirat...och man skulle ju klä ut sig. Moa fick harems byxor och en sjal på huvudet, Albin hade en skjorta med döskallar på :) Fick räcka tyckte jag...Moa o Albins farfar hade klätt ut sig ordentligt att till o med inte jag kände igen honom först...Moa blev förskräckt och kunde inte prata eller titta på honom på hela kvällen...hahaa.
Det var ett trevligt kalas och vi kom hem vid 7 tiden. Då var jag lagom mör och trött så det blev en ganska så tidig sänggång.
På söndagen fixade vi lite hemma och vid halv 5 var det kusin träff hos min mamma. Det var mamma, syster, morbror och mina 5 kusiner och vi kollade igenom mormor o morfars fotoalbum. Jätte kul var det och många minnen kom fram igen :) Kul!!!
Jag kom inte hem förrän halv 9 igår kväll...puh!!! Som sagt, en fullproppad helg men väldigt kul.

Idag har jag lämnat Moa som vanligt, Dennis har gått på en ny jourvecka och jag o Albin har haft mys hemma. Vi var nere på bibbland och skrev ut mina papper (blev aldrig av förra veckan) och jag kom fram till att jag nog måste skaffa mig en skrivare...det kostade nig 54 kr att skriva ut 18 sidor :( Men det var nödvändigt och nu hela albins middagsvila har jag repeterat och räknat på massa uppgifter. Hoppas bara allt sitter tills nästa måndag då det är tentadags!!!
Nu ska jag ta upp Albin och vi ska göra oss redo för en promenad i regnet, dags att hämta Moa. Sen blir det nog mys hemma för vädert är inte det roligaste....kanske en film?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0