Gympa time

Nu är det kväll. Moa och jag var på gympan....jätteskoj att få vara där med henne själv och få den egentiden med henne :) Tyckte nog både jag o hon om. Ska försöka komma ihåg att filma henne lite nästa gång vi är där....Hon har så kul. Klättrar i ribbstolarna, går balans, hoppar ner i röda mattan, gör kullerbyttor och springer på en STOR luftmadrass..
När vi var på väg hem därifrån så ringde vi till mamma som fyller år idag...Vi sjöng vi gratulerar för henne och jag tror att hon tyckte det var kul :) Vi provade faktiskt att ringa henne 06,15 i morse men då var hon redan på jobbet och kunde inte svara :( Så STORT GRATTIS mamma!!!!!!! På lördag kommer vi och våldgästar dig ;)
Annars då, nä, inte mycket....nu sitter jag o slappar i soffan. Dennis har kompis på besök så det blir ju såklart fotboll på tvn...inget intresse jag delar med dem men det gör inte mig nåt. O med bara en tv så blir det massa dator tid för mig...hade ju faktiskt kunnat plugga också men NÄ och träningen sparar jag till imorgon kväll.
Lite dålig på att ta bilder är jag just nu...måste ladda kameran så just nu bjuder jag på en bild på mina små älsklingar..



Nu ska jag surfa runt och leta lite saker...trevlig kväll alla !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0