Gose gos

Ja, som jag började min dag har den faktiskt fortsatt och jag är fortfarande pigg o glad och har energi. Det känns toppen :) Både jag o Dennis fick pluggat en hel del och jag är nöjd med dagens resultat. Albin sov på och vi fick väcka honom när det var daggs för dagishämtning... Gose gos pågen...





Närmare två var det dags för att bege oss för att hämta stora trollunge. När vi kom hem blev det mellis och sen gick vi ut på promenad igen och handlade ett hopprep till Moa. Hon kan ju inte hoppa men hon har tjatat om hopprep hur länge som helst. I leksaksaffären här i Svedala har dem 30 % rabatt på alla ordinarie priser så vi behövde endast betala 24,50...bra pris.
Sen blev det matlagning och därefter bad för barnen. Deras farmor tittade in en runda just då och fick se dem leka runt i badkaret. Sen tassade farmor vidare och vi sitter i soffan och tittar på tecknat innan det är dags för nattning av barnen.
Sen ska vi mysa och fika på nåt gott...hiihi. Trevlig kväll alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0