Gnäll gnäll o åter gnäll

Ja nu är det inte jag som gnäller utan min älskade son...åhhh....Håller på att bli galen. Han bara gnäller när jag är i närheten och vill upp till mig. grrr....är inte mycket man får gjort. I alla fall inte när jag sitter i köket eller i soffan. fär väl hålla mig därifrån. Har dock fått gjort en del på barnens rum. Där uppe leker Albin fint om jag också har att göra som idag...han plöjde runt där och jag körde igenom barnens garderober. Nu är det storlek 80/86 i Albin garderob och i Moas är det nu lite 98 och sen 98/104 o 104. Tur man har syskon...hade en hel pappers påse med kläder i storlek 98/104 som har varit Moas kusin Jennifers :) Helt underbart att bara ta fram en påse och fylla på kläderna i garderoben...hahhaa. Likadant med Albins kläder, ärvegods från Dennis syskons barn. Vi tackar och bockar :)
Nu när det är fint där och Albin har precis somnat så ska jag äta lunch, lägga in lite annonser på Tradera, bära ut de gamla kläderna i förrådet och kanske, bara kanske öppna de nya böckerna till den nya kursen...Får se :)
men först...LUNCH!!!!



Gnällspiken nummer 1...men han är såååååå älskad ändå ju. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0