Frreeeddddaaaggggg!!!!!

Ja, så var det fredag igen. Igår hade jag en trevlig och god kväll med Linda. Vi drog till malmö och satte oss på espresso house tills dem stängde,vilket ínte var så sent :( Vi hade dock hur mycket som helst att prata om så tiden flög i väg som den brukar göra.
Idag vaknade jag av sprängande huvudvärl, mindre skönt. aj aj aj !!! Men allt går vidare och barnen ville ha frukost, dennis cykla till jobb och ja, de rullade på...
Nu är Moa lämnad och jag sitter här och försöker plugga. Det känns så mycket som jag ska repetera och jag vet inte vart jag ska börja :( Hatar när jag inte riktigt har kontroll över läget.
Min fredags kväll idag blir inte så händelserik, det blir nosen i böckerna för Dennis ska ändå iväg med några kompisar så då kan jag passa på att trycka in lite till. sne blir det tidig sänggång för imorgon går bilen halv 5 mot....ULLARED!!!!! Woho!!! Den årliga trippen med syrran o morsan bär av...frukost på det vanliga stället, bilturen, skratten, pratet, shoppingen men mest av allt....MYS!!!!! Tycker vi om!
Albin sover gott så jag kanske ska passa på att läsa lite till, sen ska den stora hämtas och då blir inte så mycket gjort...trevlig dag alla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0